sunnuntai 17. toukokuuta 2015

UNELMIA KIELIMATKOISTA

Mun lähtöön on noin 35 päivää ja tää tuntuu joka päivä vaan hullumalta idealta.. Oon unelmoinu tästä monta sataa päivää.. Muistan kun viidennellä luokalla kuulin ensimmäistä kertaa ja tiesin silloin, että aion joskus vielä kielimatkalle lähteä.. Tässä sitä ollaan 5 vuotta myöhemmin lähdössä Amerikkaan kielimatkalle neljäksi viikoksi. Monet tutut kyselee todella paljon, mikä on todella kivaa. Mutta sitten tulee aina kysymys, meetkö siis jonkun kaverin kanssa? Vastaan ei. Ja silmät vaan pyöristyy... Ja seuraava kysymys on kuinka sä uskallat? Vastaan vain, että tää on mun unelma :) Tässä postauksessa haluan tuoda esille erilaisia ajatuksia kielimatkalle lähtemisestä ja unelmien toteuttamisesta. 
A3
Unelmat on unelmia ja mun mielestä niistä ei saa päästää karkuun! Tietenkin välillä on ihana miettiä jotain aivan hassua, mitä voisi joskus tapahtua. Mutta mun mielestä se on ihailtavaa, kun joillain ihmisellä on suuria unelmia ja uskaltaa mennä kohti niitä. Kielimatka voi olla todella monen nuoren unelma, mutta usein se sortuu jo alkuvaiheessa. Älä päästä ikinä sun unelmaa karkuun, se tilaisuus voi olla juuri nyt... Ehkä samanlaista tilannetta ei tule enää koskaa myöhemmin. Töitä pitää kuitenkin aina olla valmis tekemään, koska mikään unelma ei tule ilman töitä. 
A1
 Silloin kun varasin mun kielimatkan oltiin menty kouluun, aloitin lukion ja muutenkin koko syksy oli jotenkin niin uutta! Varattiin matka ja muistan ikuisesti kun päivälaskuri näytti melkein 300 päivää. Ajattelin, että siihen on vielä todella pitkä matka. Loppujen lopuksi tuntuu, että aika on mennyt ihan sormia napsauttamalla ja kohta mä lähden aivan yksin lentokentälle ja tapaan siellä uusia ystäviä ja vietän unelmien kesän :-). Kuten tiedätte niin liityin ambassador touhuun heti matkan varattuani. Mua vähäteltiin todella paljon, mutta tiesin, että tää on niin mun juttu. Ja oon ihan hurahtanut tähän touhuun, enkä olisi ikinä uskonut että pystyn näin suureen. Oon saanut viisi varausta ja lunastanut Jenkkien matkan... hullua. Tietenkin ajatukset on mennyt jo vähän ensi vuoteen, mitäs silloin?

A2
2016 vuoden matkat ovat siis tulleet myyntiin ja tällä hetkellä niistä saa aika mukavia tarjouksia jos varaat ennen juhannusta! Jos haluat lisää tietoa kannattaa muhun olla yhteydessä joko emiliaef@outlook.com  tai KIK: emiliaemppu. Ittekkin unelmoin jo uudesta kielimatkasta. Oon aina ollut niin suuri unelmoija. Mutta mun mielestä tavoitteellisuus ja unelmat on vain hyväksi. Matkakohdetta en tiedä, mutta kielimatkalle aion mennä. Te jotka mietitte kielimatkoja, rikkokaa rajoja ja varatkaa matka! Uskaltakaa unelmoida ♥ 

4 kommenttia:

  1. Tää oli ihana postaus! Mulla on kans just tälläset ajatukset ja oon menny rohkeesti omia unelmia kohti. Tänä vuonna oon huomannu, että kun ikää on tullut vähän lisää ja oon alkanu ymmärtään asioita, on monia ovia avautunu ja se on ihana fiilis. <3 Nyt kielimatka Maltalle koittaa vuonna 2016! Oon oottanu tätä 3 vuotta ja vuoden päästä tää juttu oikeesti toteutuu. Ihanaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä niiiin onnellinen että pääset matkaan!! Otitko muhun muuten yhteyttä KIK:ssä olis kiva jutella :3

      Emiliaemppu siellä siis :)

      Poista
  2. Eli sä aloitit ambassador toiminnan ja sait ekan kielimatkasi ilmaiseksi vai? Kun olen miettinyt, että voiko heti ensimmäisen kielimatkan saada ilmaiseksi/alennusta siihen ambassadorina?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sain ensimmäisen kielimatkan ilmaiseksi! :-) Minun mielestä voi saada, mutta en ole varma. Oltiin sovittu toimiston kanssa että ennakkovaraan pisteillä jo 2016 matkan, se ei kuitenkaan onnistunut niin sain 2015 matkan jo ilmaiseksi!

      Poista