torstai 14. tammikuuta 2016

NEXT DESTINATION

Oon nyt pitkien pitkien pohdintojen jälkeen päättänyt minne lähden vuonna 2016! Ensin en ollut edes varma haluanko lähteä toiselle kielimatkalle, koska se on niin ainutkertainen kokemus. Mutta siinä samassa haluaisin kysyä itseltäni: miksi et haluaisi yhtä mahtavaa kesää ensi vuonna? Rakastuin jenkkeihin, joten maa oli jo valmiina. Vaihtoehtoina oli Kalifornia uudestaan, Florida ja New York. 
florida
MÄ LÄHDEN FLORIDAAN! Ihanaa... Tämä on mun viimenen vuosi kun mulla on mahdollisuus mennä kielimatkalle, joten käytän sen niin sanotusti "hyödyksi". Majotus oli mulle ehkä tällä kertaa hankalin. Floridassa on upea resort, mutta joku mua siinä perheessä vetää puoleensa. Ensin mulla oli resortti, mutta vaihdoin sen nyt isäntäperheeseen ja oon täyttänyt jo kaikki isäntäperhehakemukset, joten nyt pysytään tässä. Floridan perhekurssi tuntuu kuitenkin mulle parhaimmalta :-) Toivon mukaan sitä päästään pilvien päälle 23.6 ja saadaan viettää ihanat neljä viikkoa aurinkoisessa Floridassa. Ihana Ance, jonka kanssa olin jo Kaliforniassa tulee toivon mukaan myös Floridaan!! Onko edes huippua?! Jos siellä on joku joka on varannut matkan Floridaan tai on varaamassa, niin ottakaahan meitsiin yhteyttä! 

2 kommenttia: