keskiviikko 4. marraskuuta 2015

4TH OF JULY

0670 0681 0686 0673
Haluan ylläpitää tätä blogia, ja te jotka olette lähdössä ensi vuonna jonnekkin päin niin saatte kunnon fiiliksen päälle. Mä tosiaan lähdin matkaan 18. kesäkuuta ja olin neljä viikkoa. Joten mun matkan aikana pääsimme viettämään 4th of July juhlapäivää, joka on itsenäisyyspäivä. Ajankohdan valitsemiseen vaikutti kyseinen juhlapäivä ja kannattaakin huomioida tämä matkaa varatessa!

Aamulla lähdettiin hostperheen kanssa karnevaaleille ja tuntu, että koko kaupunki oli herännyt eloon kun ruuhkaisat tiet olivat vieläkin ruuhkaisempia. Kierreltiin siellä hetki aikaa ja sitten meidän host äiti vaan sano, että eihän täällä ole mitään, että mennäänkö tytöt shoppailemaan outlettiin. Mulla se kävi tosi hyvin ja mentiinkin shoppailemaan outletteihin missä oli 4th of July alennukset vielä muutenkin halpojen hintojen päälle. Mentiin viimeisenä GAP:n kauppaan ja mä koin siellä kyllä matkan ehkä pelottavimman hetken. Olin ottanut aika monet housut ja muutaman hupparin ja menin sovittamaan niitä. Yhtäkkiä kaikki vaan pimenee ja kuuluu jonkinlainen poksahdus. Sovituskopeilla olevat myyjät huutavat että meidän pitää jättää kaikki tavarat sovituskoppiin ja tulla pois. Kieltämättä ensimmäinen reaktio oli, että nyt sinne on tullut joku ampuja ja mä kuolen... Yritin hysteerisenä ettiä vain omia hosteja. Onneksi kyseessä oli vain sähkökatkos, jossa muuntaja oli tainnut ns. poksahtaa. Huhu onneksi ei ollut se mitä ensimmäisenä tuli mieleeni!

Päästiin kotiin monen pussukan kanssa ja käytiin suihkussa ja valmistauduttiin iltaan. Mentiin yhden meidän kurssilaisen host perheen luokse, jonne tuli muutama muukin perhe. Vietettiin kivaa aikaa, syötiin, juteltiin ja illalla katsottiin ilotulituksia katolta. Kieltämättä yksi ikimuistoisimmista päivistä koko kielimatkalla :-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti